Functieomschrijving:
- Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van de financiële administratie
- Je verzorgt de facturatie en verwerkt de betalingen
- Je verricht diverse administratieve taken die bijdragen aan een efficiënte en nauwkeurige boekhouding
- Je zorgt voor een tijdige en accurate verwerking van de administratie
- Je controleert de gegevens voor de aangifte omzetbelasting
- Je analyseert en interpreteert financiële gegevens
- Je signaleert knelpunten en neemt proactief maatregelen om de administratie te verbeteren
- Je staat in contact met de accountant en zorgt voor een correcte aanlevering van de gegevens voor de jaarrekening
Profiel:
- Je beschikt over een afgeronde opleiding op in de richting van boekhouding
- Of je hebt minimaal 2-3 jaar relevante werkervaring als boekhoudster
- Je beschikt over de kwaliteiten om te werken met de Microsft suite (Word/Excel)
- Je hebt kennis van en ervaring met boekhoudsoftware, zoals Adsolut
- Je bent cijfermatig sterk en hebt een goed analytisch vermogen
- Je bent nauwkeurig, organisatorisch sterk en kunt goed prioriteiten stellen
- Je bent communicatief vaardig en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
- Je bent proactief en neemt graag initiatief
- Je bent flexibel en kunt snel schakelen in een dynamische omgeving
- Je bent in staat om zowel in Nederlands als in Engels te communiceren
Aanbod:
- Je krijgt de mogelijkgeid te werken in een groeiende organisatie met prettige werksfeer
- Een vast contract van 20 of 24 uur per maand
- Een goede verloning, die past bij de verantwoordelijkheden en ervaring van de kandidaat
- Ecocheques waarmee je jouw woon-werkverkeer kunt vergoeden
- Hospitalisatieverzekering, voor wanneer je ziek wordt
- Andere voordelen zijn steeds te bespreken in een sollicitatiegesprek
Regio:
Vlaams-Brabant en zuid Limburg
Type Contract:
Vast contract aan 20 of 24 uur per maand
Opleidingsniveau:
Voorkeur schoolse of andere opleiding boekhouding
|